30 июля 2017 г.

Закони тайм-менеджменту

Контролювати час не так складно, як це може здатися на перший погляд.



1. Закон Стіва Тейлора: Порядок ваших дій сильно впливає на ефективність.
Не треба займатися рутинною роботою, якщо в цей момент відчуваєте приплив сил, бадьорості і величезне бажання творити. Відразу приступайте до своїх великих проектів і творіть, творіть, творіть.
І навпаки, коли ваша енергія закінчуєится - спробуйте зайнятися нудним і нецікавим перебиранням стопок паперів, інтернет-серфінгом та іншими монотонними заняттями.

2. Закон стагнації: При отриманні певних результатів приріст ефективності знижується.
Коли ви прагнете до якої-небудь мети, і у вас на початковому етапі починає щось виходити - головне в цей момент не розслабитися. Якщо призупинитися або вирішити відпочити - тут же почнеться спад в ефективності.
Повернутися до колишніх результатів буде дуже важко. Тому не варто чекати моменту, краще крок за кроком рухатися до цілі. У такому випадку у вас не буде великого спаду продуктивності та мотивації.

3. Закон Генрі Лаборіта: У кожної людини є схильність, талант, особливість робити те, що їй приносить задоволення.
Якщо ви в повній мірі керуєтесь цим законом, якщо на питання: «Працюєш?», ви кажете: «Я не працюю, я займаюся улюбленою справою», - то це кращий варіант розвитку подій. Найчастіше люди працюють на роботах, яка викликає в них лише нудьгу і роздратування. Вони ходять туди лише за зарплатою, не усвідомлюючи, що можуть заробляти своєю улюбленою справою.

4. Закон непідробного інтересу: Чим вищий ваш інтерес до якої-небудь справи або заняття, тим швидше тече час.
Коли чимось по-справжньому захоплений, час летить непомітно. Тут головне не забувати: навіть якщо справа вам дійсно цікава, не треба впадати в крайнощі.Пам'ятайте, що у вас ще є сім’я, здоров’я, друзі та й, в кінці кінців, повноцінний сон теж важливий.

5. Закон Паркінсона: На будь-яку роботу витрачається саме стільки часу, скільки ви на неї відвели.
Тобто, якщо ви вирішили, наприклад, написати статтю за один день, то й писати ви її будете один день. Ви можете виділити під одну справу цілий день, а можете зробити 10 справ лише в тому випадку, якщо точно запланували конкретний час на виконання кожної з них.
Мовою сучасності це означає ставити "дедлайн" для кожної справи. Як тільки ви почнете використовувати обмеження за часом, ваш ККД збільшиться як мінімум в два рази. А це означає, що зроблених справ і часу стане в два рази більше.

6. Закон Паретто: 20% ваших дій приносять цілих 80% успішних результатів.
Всі інші справи, які ви робите в течії припадають на 80% дій і призводять лише до 20% результатів. І ці 80% справ, які роблять більшість людей забирають практично весь активний час їхнього життя.
20% з усіх ваших справ - це найголовніші завдання. Важливо правильно їх знайти, виділити і виконувати щодня.

7. Закон АВС аналізу: Розставляйте пріоритети.
У цій моделі справи діляться на три типи: дуже важливі, менш важливі та маловажливі. Коли ми плануємо день, ми повинні включити в нього в обов'язковому порядку справи категорії А, кілька справ з категорії В і намагатися виключити справи категорії С.
Припустимо, треба написати звіт і сьогодні це справа категорії С. Але якщо ми будемо довго відкладати цю справу, вона поступово буде переходити в категорію В, а згодом - в ряд дуже важливих справ.

8. Закон делагування доручень: Ділимось повноваженнями.
Як би не хотілось вирішувати всі справи самостійно і керуватись правилом "краще за мене ніхто не зробить", постарайтесь максимально аутсорсити менш важливу роботу іншим компетентним людям. В добі 24 години і це єдиний незмінний ресурс, тому використовуйте його на найважливіші справи. Кажуть, хороший підприємець віддає 80 % своїх завдань іншим людям, а потім шукає нових людей і віддає ще 20%.

Комментариев нет:

Отправить комментарий